Schade/diefstal melden

Schadeprocedure

  • Begint je polisnummer met een 5?
    Neem dan een kijkje op ons klantenportaal. Hier kun je zelfstandig uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen. Bovendien kun je een schade/diefstal via ons klantenportaal melden.

  • Begint je polisnummer niet met een 5, maar bijvoorbeeld met CY, GSM of CTI?
    Meld je schade dan aan via dit formulier.

  • Hou je spam inbox in de gaten, want onze e-mails komen hier weleens in terecht. Voeg info@coveryou.nl en schade@qsx-claims.com toe aan je adressenlijst om dit te voorkomen.

Schade gekregen in het buitenland?

Neem dan zo snel mogelijk (ten minste binnen 48 uur naar terugkomst) contact met ons op.

Diefstal in het buitenland? Geeft de diefstal direct aan bij de lokale politie en meld de diefstal (na terugkomst) zo snel mogelijk bij ons.